dinsdag 1 december 2015

Review | The Balm Mary-Lou Manizer

In oktober zijn mijn vriend en ik een weekje naar België geweest en daar bezocht ik de Di Beauty & Care. De The Mary-Lou Manizer stond al langer op mijn wishlist. Je begrijpt dan ook wel dat ik geen moment twijfelde toen deze daar in de winkel lag. Daarnaast kreeg ik ook nog eens 20 % korting. Maar hoe is de highlighter in gebruik? Dat lees je hieronder.
De highlighter zit in een ronde verpakking. Dat vind ik heel handig, zo kan die mooi tussen mijn andere producten staan. De verpakking zelf is simpel en oogt niet heel chique, maar de print erop vind ik wel erg leuk. 
De kleur gaat richting champagne maar wel met een gouden gloed. Dat vind ik persoonlijk erg mooi.
Hier kun je al zien dat de highlighter erg goed gepigmenteerd is. Dat is fijn, maar pas op! Je hebt maar een klein beetje product nodig. 
Hier zie je de mooie glans van de highlighter. Op de fullface foto is de highlighter nog niet heel goed zichtbaar, maar bij de close-up van mijn wangen wel. Deze highlighter maakt mijn look echt af. 

Ik ben erg blij met deze aankoop. Ik betaalde ongeveer 14 euro (met korting!). In Nederland is deze helaas niet te koop in een winkel maar je kunt 'm wel verkrijgen via verschillende webshops.

Wat vind jij van deze highlighter? Ik zou het leuk vind als je een reactie achterlaat.

1 opmerking:

  1. Wauw deze is echt zo mooi. Hij staat heel erg hoog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen