vrijdag 27 november 2015

Review | BE Essential Palette 2

BE Creative makeup is een merk waar ik een aantal producten van heb en daar ben ik erg tevreden over. Toen ik dit palette in de winkel zag, was ik dan ook erg benieuwd. Gelukkig lag er een tester en kon ik de kleuren swatchen. Ja, daar zaten wel wat mooie kleuren tussen. Die ging mee naar huis, tijd voor review.
'De BE ESSENTIAL palet is met haar 8 veelzijdige nude oogschaduwkleuren speciaal ontwikkeld om een zachte of een meer intense nude look te creƫren. De mogelijkheden zijn eindeloos want dit palet biedt alles wat je nodig hebt.
Er zitten ook nog twee kwastjes bij. Hoera voor BE, geen sponsapplicators. Hoe werken de kwastjes?
Prachtige mooie nude en roze tinten. Ik was erg benieuwd naar de pigmentatie. Laten we kijken naar de swatches.
De pigmentatie van dit palette is prima. Alleen de derde en laatste kleur vielen me een beetje tegen. De derde is niet heel goed zichtbaar en voor de laatste moest ik een heleboel moeite doen. Wat me wel opvalt is dat de kleuren iets anders zijn dan je in eerste instantie zou denken. Dat maken ze dan weer niet minder mooi. 

Al met al vind ik het een heel fijn palette met mooie kleuren. Die twee iets minder gepigmenteerde kleuren neem ik voor lief. De kwastjes die fijn werken vind ik ook een pluspunt. Heel handig voor als ik niet thuis ben. Je kunt het palette in de winkel kopen of bestellen bij Ici Paris XL voor €28,95. Maar t/m 6 december krijg je 20 % korting met je Privilege Pas dus betaal je €23,16. Denk dus niet te lang na als je dit palette graag wilt hebben.

Wat vind jij van dit palette? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen