zondag 12 juli 2015

Gelezen: Verkikkerd - Lisette Jonkman






Verkikkerd


Juni 2013














Zodra ze zomer in zicht is, begin ik altijd weer meer te lezen. Zo las ik nu Verkikkerd van Lisette Jonkman uit. Vorig jaar las ik al Glazuur van haar en daar was ik erg enthousiast over. Het werd dus wel eens tijd dat ik haar volgende boek ging lezen. En ik kan je vertellen, ook deze keer vond ik het jammer dat het boek uit was.

Lucy verheugt zich op een studententijd zonder haar ouders en hoogbegaafde zusje.. Tot haar grote afschuw komt ze terecht op de campus, in een huis vol nerds. Denk maar niet dat zo ook maar iets met haar huisgenoten te maken wil hebben! Vooral niet met die lange, blonden jongen die twee kamers verderop woont. Waar kent ze hem toch van? En waarom krijgt ze het zo warm van hem? Ze valt toch zeker niet op nerds...

Wat een heerlijke feelgood roman is het! Verkikkerd had ik binnen no-time uit. Een ontzettend leuk boek waarbij ik me soms iets te goed kon inleven, haha. Ook al ben ik nog nooit op kamers gegaan, in sommige stukje herkende ik mezelf wel. In zo'n situatie zou ik me ook wel kunnen bevinden... Lucy neemt je mee door haar studentenleventje waar natuurlijk allerlei leuke, grappige maar ook g├¬nante dingen in voor komen. 

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een enorm leuk boek om te lezen op vakantie! Fijne review heb je geschreven <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me echt een super tof boek! Staat na het lezen van je recensie zeker op mijn to-read lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen